TTJA juhib tähelepanu, et alkoholi reklaami avalikustamine sotsiaalmeedia võrgustikes on lubatud vaid alkoholi käitlejate

Hinda

1 punkt2 punkti3 punkti4 punkti5 punkti
Laadin...

Uudis

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) juhib tähelepanu, et alkoholi reklaami avalikustamine sotsiaalmeedia võrgustikes on lubatud vaid alkoholi käitlejate (tootja, importija, eksportija, hulgimüüja, jaemüüja ning kaubanduslikul eesmärgil hoidja, ladustaja või edasitoimetaja) veebilehtedel ja sotsiaalmeedia kontodel.

Suunamudijatel (influenceritel) on keelatud avalikustada alkoholi reklaami, sest nad ei ole alkoholi käitlejad.
Samuti tuletatakse meelde, et alkoholi käitlejate poolt avalikustatavatele alkoholi reklaamidele kehtivad ranged piirangud. Näiteks ei tohi reklaamid sisaldada elusolendeid või olla seostatud tähtpäevade või sündmustega. Keelatud on mistahes tarbijamängud, mille raames loositakse välja alkohoolseid jooke.
Enne alkoholi reklaami avalikustamist soovitab TTJA tutvuda alkoholi reklaami juhendiga: https://www.ttja.ee/sites/default/files/failid/dokumendid/alkoholi_reklaami_juhend.pdf, mis selgitab alkoholi reklaami mõistet ning alkoholi reklaamile kehtestatud piiranguid.

 


Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga